سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه /معاونت فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب برنامه های فرهنگی و مذهبی این دانشگاه در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر طیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرا رسیدن ماه بندگی و مناجات گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا با بهره گیری  از لحظات  نورانی این ماه دلها را صیقل داده و با انجام اعمال و اذکاری که برای این ماه در منابع دینی و روایی ما بر آن تاکید شده ارتباط خود را با خدای متعال نزدیک تر نماییم.

وی گفت: معاونت فرهنگی برای بهره مندی اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب اقدام به اجرای برنامه هایی در راستای استفاده بهینه از اوقات ماه مبارک رمضان نموده و بر این اساس مراسم جزء خوانی قرآن کریم،سخنرانی های مذهبی و اخلاقی و مسابقات قرآنی را اجرا می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین طیاری افزود: جزء خوانی قرآن کریم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می شود.

وی افزود : به منظور بهره مندی اساتید و دانشجویان و کارکنان از مواعظ اساتید اخلاق، برنامه های اخلاقی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون دانشگاه ادیان و مذاهب بیان داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و تامل و دقت در آیات الهی به مراتب فضیلت آن کمتر از قرائت نیست به همین منظور معاونت فرهنگی دانشگاه مسابقات قرآنی با موضوعات تفسیر و مفاهیم را در نظر گرفته است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha