شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: مسئولان زیرساخت های عملیاتی شدن شعار «حمایت از کالای ایرانی» را آماده سازند و از شعارزدگی به شدت پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» یوسف عباسعلی بعداز ظهر امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است که این اهمیت از اولویت رشد اقتصادی کشور دارد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: اگر آماری از کالاهای مصرفی در بازار بگیریم، متاسفانه شاهد خواهیم بود که بخش بسیار ناچیزی از آنها متعلق به تولیدات داخلی بوده و مابقی اجناس خارجی هستند کهاغلب به صورت قاچاق وارد کشور شده اند.

وی ادامه داد: با برگزاری همایش ها هرگز نمی توان به منویات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشاند، اگر مسئولانی هستند که دغدغه آنان همانند دغدغه حضرت آقاست وارد میدان حمایت از تولید داخل شوند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه این روزها آمریکا به صورت مستقیم ایران را به تحریم های اقتصادی بیشتر تهدید می کند، گفت: کشورهای معاند و دشمن جمهوری اسلامی که یارای مقابله نظامی ندارند از طریق ترفند اقتصادی وارد میدان نبرد شده اند، لذا همه باید به عنوان سربازان اقتصادی کشور در مقابل هجمه های بدخواهان ایستادگی کنیم.

عباسعلی ادامه داد: اگر امروز آمار بیکاری در کشور بالاست یا کارخانه ها و کارگاه ها تعطیل و نیمه تعطیل هستند، نتیجه مصرف بیش از حد کالاهای خارجی است. هنگامی که مصرف کننده به سمت و سوی کالای خارجی کشیده می شود، از سوی دیگر کارگر ایرانی بیکار می شود، پس چه بهتر که جلوی این وضعیت را سریعا بگیریم.

وی افزود: البته نباید تمام تقصیرات را به گردن مردم و مصرف کنندگان بیندازیم، دولت نیز در به وجود آمدن این وضعیت نابسامان اقتصادی بی تقصیر نیست، دولتمردان باید زیرساخت های تولید را در اختیار تولیدکننده قرار دهند و از سوی دیگر مواد اولیه که در تولیدات داخلی مصرف می شود باید با نوع خارجی خود مقابله کند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: دولتمردان زیرساختهای عملیاتی شدن شعار « حمایت از کالای ایرانی» را آماده سازند و از شعارزدگی به شدت پرهیز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha