شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهپیمایی روز قدس

مردم ولایت مدار و روزه دار استان مازندران صبح امروز همراه با مردم سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در شهرهای مختلف استان مازندران با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مردم ولایتمدار سرزمین علویان در ۵۷ شهر و بخش این استان صبح امروز با ندای «الله‎اکبر» از میعادگاه‎های تعیین‎شده، مراسم روز جهانی قدس را آغاز کردند و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست» و «مرگ بر آل سعود کافر» بار دیگر همراهی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این گزارش می افزاید؛ زنان و مردان روزه دار مرکز استان مازندران نیز همانند سال‌های گذشته در صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم فلسطین، شرکت کردند.

مردم ولایت مدار و روزه دار شهرستان ساری از میدان شهید قاسمی به سمت خیابان جمهوری، میدان ساعت به سمت میدان شهدا و مصلای جمعه ساری حرکت کردند.

مردم در طول مسیر راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، امروز روز ذلت آمریکاست پایان اقتدار خودکامه‌هاست، شرط نجات قدس وحدت بود، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، رهبری ملت ما الهی است راه بدون رهبری گمراهی است، ملت ما متحد و یک صداست فریاد دارد مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکای مردم فریب فریاد مظلومان در زمین است، رهبری راه و رسم مومنان است رهبری خار چشم دشمنان است، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha