شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه تجربه تاریخی ما نشان داده است که تنها راه مقابله با صهیونیست ها، مقاومت است نه سازش گفت: قطعاً مقاومت در برابر این رژیم غاصب بوده که تاکنون نتیجه داده و اسرائیل را عقب نشانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در مراسم ترتیل خوانی «نوای ملکوت» شهر چغادک با یادآوری مساله فلسطین، گفت: موضوع فلسطین قصه یک قطعه خاک و یک قوم نیست، بلکه قصه اسلام است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر افزود: اسرائیل در اوایل موجودیتش اعلام کرد که اسرائیل از نیل تا فرات است یعنی به دنبال این بود که تمام سرزمین های اسلامی را تحت سیطره خود قرار دهد، اما رهبر کبیر انقلاب با ابتکار روز قدس و حمایت از فلسطین جلوی آنها ایستاد و اعلام کرد که «فلسطین پاره تن اسلام است» و «روز قدس روز اسلام است».

وی بیان داشت: بر اساس همین رهنمودهای امام عزیز بود که هر ساله مردم ایران و دیگر مناطق جهان به صحنه آمدند و از قدس و فلسطین دفاع کردند تا اینکه امروز می بینیم ادعای اسرائیل بسیار کوچک شده و حتی قدرت تسلط بر غزه را هم ندارد، تا چه رسد به اینکه بتواند برای جهان اسلام نقشه بکشد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه تجربه تاریخی ما نشان داده است که تنها راه مقابله با صهیونیست ها، مقاومت است نه سازش، اظهار داشت: قطعاً مقاومت در برابر این رژیم غاصب بوده که تاکنون نتیجه داده و اسرائیل را عقب نشانده است همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، اما معنای این سخن ایشان نیست که موجودیت این رژیم غاصب 25 سال طول خواهد کشید، بلکه در پاسخ به صهیونیست ها که می گفتند ما با برجام می توانیم ملت و نظام ایران را تا 25 سال آینده کنترل کنیم، رهبری در مقابل این ادعای صهیونیست ها فرمودند؛ اصولا شما 25 سال آینده را نخواهید دید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اختلافات داخلی صهیونیست ها و فساد کابینه نتانیاهو و با توجه به استقامت و قدرت گروه های مقاومت و بیداری فلسطینیان ان شاءالله به زودی شاهد متلاشی شدن و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و رهبری عزیز در دیدار با برخی از علمای سوریه فرمودند؛ شما به زودی نماز را در قدس اقامه خواهید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha