جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 نماز عید فطر در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) کاشان

حوزه/ با حضور اقشارمختلف مردم نماز باشکوه عید سعید فطر صبح امروز به امامت امام جمعه موقت کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر اقامه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مسئولین، خانواده معظم شهدا، روحانیون و اقشار مختلف مردم کاشان با حضور در مصلای بقیه‌الله الاعظم (عج) این شهر نماز عید فطر را به امامت حجت‌الاسلام اسلامی تبار اقامه کردند.

از نخستین ساعات بامدادی اقشار مختلف مردم  کاشان از شهرها و روستاهای دوردست خود را به مصلای بقیه‌الله الاعظم (عج) کاشان رساندند تا نماز عید فطر را اقامه کنند.

خادمین ستاد نماز جمعه کاشان با تمهیدات بسیار خوب خود همانند سال‌های گذشته صحن‌ها و راهروهای منتهی به  مصلای  نماز جمعه کاشان را مفروش و با در اختیار گذاشتن برگه‌های کوچک دعای قنوت نماز عید فطر و مهر زائران را برای اقامه هر چه باشکوه‌تر این نماز یاری کردند.

سیل جمعیت واردشده به مصلای  بقیه‌الله الاعظم کاشان (عج) آن‌قدر زیاد بود که در ساعت 7 صبح تقریباً صحن‌ها و رواق‌های داخل  مصلا پر شد و بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر در نماز عید فطر کاشان شرکت کردند.

بر پایه این گزارش پس از تلاوت آیاتی  از کلام‌الله مجید و سخنرانی حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، اقامه و خطبه‌های نماز عید فطر توسط حجت‌الاسلام اسلامی تبار امام  جمعه موقت این شهر نیز اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha