شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصاحبه علمی

حوزه/ مصاحبه طلاب جدید الورود حوزه علمیه مازندران از امروز، به مدت دو روز در ساری و نوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مصاحبه طلاب جدید الورود حوزه علمیه مازندران از امروز، به مدت دو روز در ساری و نوشهر آغاز شد.

حجت الاسلام حمزه علی اکبری، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در حاشیه برگزاری این برنامه، گفت: مصاحبه ۲۰۰ نفر از طلاب جدید الورود حوزه علمیه استان امروز و فردا در ساری و نوشهر برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران افزود: این مصاحبه در مدارس علمیه سفیران هدایت ساری و همچنین شهید بهشتی(ره) نوشهر در حال برگزاری است.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: داوطلبان مرکز و شرق استان باید در مدرسه سفیران هدایت ساری و همچنین داوطلبان غرب استان نیز در مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر حضور پیدا کنند.

وی با بیان این که در این مصاحبه مسائل علمی، اخلاقی و همچنین مشاوره ی مورد توجه قرار می گیرد، افزود: شرکت در دوره میثاق طلبگی و همچنین اختبار و تثبیت از دیگر مراحل ورود به مدارس علمیه است.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران، کارت ملی و شناسنامه، یک قطعه عکس، مدرک تحصیلی و کارنامه، معافیت تحصیلی و مدارک حفظ قرآن را از جمله مهم ترین مدارک لازم برای حضور در مصاحبه حضوری اعلام کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha