جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که رمز پیشرفت و توسعه کشور در گرو تبعیت از ولایت و رهبری است، گفت: اگر امروز کشور در عرصه های مختلف این گونه عزمندانه حضور دارد به برکت مدیریت رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، امروز امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال شعاری را برای کشور انتخاب می کنند، گفت: باید بررسی کنیم ما چقدر در این راه تلاش می کنیم و تا چه میزان تسلیم امر ولایت هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که رمز پیشرفت و توسعه کشور در گرو تبعیت از ولایت و رهبری است، افزود: اگر امروز کشور در عرصه های مختلف این گونه عزمندانه حضور دارد به برکت مدیریت رهبری است.

حجت الاسلام جباری، ولایت فقیه را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت های رهبری به کشوری مقتدر در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز نیز راه برون رفت کشور از وضع موجود تبعیت از رهبری است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مسیر صحیح را برای حرکت مسؤولان کشور مشخص کرده اند که باید در همین مسیر گام برداشت.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که متأسفانه به دلیل برخی سوء مدیریت ها شاهد بروز مشکلات اقتصادی در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به جای شعار دادن به صورت عملی در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مقام معظم رهبری سال ها است که نسبت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید دارند، گفت: متأسفانه علیرغم تأکیدات رهبری هنوز هم مسؤولان نسبت به این موضوع بیگانه هستند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی کلید برون رفت کشور از بحران های اقتصادی است، تصریح کرد: مسؤولان باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرایی کنند تا شاهد رفع مشکلات اقتصادی باشیم.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که امروز دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته است، گفت: باید با وحدت و همبستگی در برابر فشارهای اقتصادی دشمن بیاستیم و از انقلاب و نظام دفاع و حراست کنیم.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز کشورمان نیازمند آرامش و نشاط عمومی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای با اظهارات نادرست خود به دنبال متشنج کردن فضای عمومی کشور هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با فشارهای اقتصادی و جنگ روانی تلاش می کند فضای عمومی کشور را ملتهب و زمینه بروز نارضایتی های اجتماعی را فراهم کند، بیان داشت: باید با یک مدیریت صحیح مانع تحقق هجمه ها و توطئه های دشمن در داخل کشور شویم.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: مسؤولان باید با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی از مشکلات و بحران های احتمالی عبور کنند و کشور را در مسیر آرامش قرار دهند.   

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha