شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لطفی

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مأیوس کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایران را حربه امروز دشمن در جنگ هوشمندانه ترکیبی اقتصادی- روانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها صرف برگزاری یک جشن نیست، بلکه مدیریت یک جنگ فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: استکبار با رهبری آمریکای جنایتکار با پیچیده‌ ترین ترفندها به دنبال اجرای توطئه های مختلف علیه نظام اسلامی است، براین اساس باید نگاه ویژه به بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه پس از قرن ها به برکت انقلاب اسلامی ایران، نظام اسلامی حاکم شد، تصریح کرد: امروز سرنوشت اسلام به معنای واقعی کلمه به سرنوشت نظام اسلامی ایران گره خورده است.

لطفی ابراز داشت: در جریان فتنه 88 توطئه‌ گران شعار «نه غزه و نه لبنان» سر دادند، این شعار در فتنه اخیر تبدیل به شعار «نه اسلام و نه قرآن» فتنه‌ گران شد، این امر نشان می دهد که دشمنان آرمان ها و اصول بنیادین انقلاب اسلامی را هدف قرار داده اند.

وی بر ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: ما برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه 40 ساله با همه فراز و نشیب‌ ها دست پر هستیم، درست است که مشکلاتی داریم اما در مقایسه با خدمات چهار دهه و نگاهی به دوران قبل از انقلاب خواهیم یافت که اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در حال حاضر بیش از 300 شبکه فارسی‌ زبان ماهواره‌ ای اقدامات انقلاب اسلامی ایران را سیاه‌ نمایی می کنند و در اوج فتنه انگیزی، اعلام می کنند که اجازه نخواهیم داد جشن 40 ساله انقلاب در ایران برگزار شود.

لطفی با اشاره به اینکه دشمن از ابزار نظامی برای براندازی نظام اسلامی مایوس شده است، تاکید کرد: امروز دشمن با جنگ هوشمندانه کاملا ترکیبی اقتصادی روانی به دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب اسلامی است، تا فشارها منجر به مذاکره و مذاکره منجر به گرفتن امتیاز از ایران شود.

وی ادامه داد: آسیب ‌پذیری افکار عمومی، آماده شدن بستر برای پذیرش ادعاهای دشمنان، تنزل اعتماد اجتماعی مردم و همچنین رایج شدن احساس فساد اقتصادی در جامعه از جمله اهداف دشمنان در ماه‌های اخیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha