سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار با استاندار کردستان

حجت الاسلام والمسلمین عربیان گفت: وظیفه شرعی و قانونی همه ماست که از نظام حمایت کنیم و برای توسعه کردستان تمام ظرفیت ها بسیج شوند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان و جمعی از مدیران حوزوی صبح امروز با استاندار کردستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در این دیدار اظهار داشت: وظیفه شرعی و قانونی همه ماست که از نظام حمایت کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه حوزه و مدارس علمیه استان دارای برخی مشکلات هستند، گفت: در حال حاضر برخی مشکلات گریبانگیر حوزه و مدارس علمیه در سطح استان کردستان شده است و برای برون رفت از این معضل نیازمند حمایتهای مسئولان و مدیران هستیم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود به برخی از کارهای انجام گرفته در سالجاری اشاره کرد و بیان داشت: حوزه علمیه استان کردستان علیرغم بسیاری تنگناهای مالی موفق شده است که در چند سال گذشته مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار را تاسیس نمایند و همچنین در این شهرستان در حال ایجاد مدرسه علمیه قرآنی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه علمیه کردستان تامین مسکن برای اساتید حوزوی می باشد، عنوان کرد: حوزه علمیه نزدیک به 10 هزار متر مربع زمین را تهیه نموده است که تاکنون موفق به ساخت و عمران 5 هزار متر مربع از آن شده و برای ساخت و تکمیل مابقی زمین محتاج کمک های مالی هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که تمام مدارس علمیه شهرستان بیجار را بصورت مجتمع در بیاوریم، اظهار داشت: برای ارتقا و توسعه استان کردستان باید تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها بسیج شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha