سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مجتبی تونه ای،مدیر رادیو معارف

حوزه/ مدیر رادیو معارف گفت: رادیو محرم برای پاسخ به بخشی از نیازهای دینی جامعه راه‌اندازی شده است تا به صورت ۲۴ ساعته از هم‌اکنون تا پایان ماه محرم به برنامه‌ها و موضوع‌های مرتبط با محرم بپردازد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، مجتبی تونه‌ای عصر امروز در مراسم افتتاحیه رادیو محرم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه محرم سرمایه شیعه است، اظهار کرد: نویسندگان، خطبا، شاعران و همه فرهیختگان و نخبگان باید برای ترویج فرهنگ عاشورا تلاش کنند و سهم رسانه ملی در این میان از همه بیشتر است.

وی با بیان اینکه چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، اضافه کرد: طی این سال‌ها فرهنگ محرم و عزاداری در ایران اسلامی پر رنگ‌تر شده، اما از آسیب‌ها و شبهات دشمنان نیز دور نبوده، به همین علت رادیو محرم برای پاسخ به بخشی از نیازهای دینی جامعه راه‌اندازی شده تا به صورت 24 ساعته از هم‌اکنون تا پایان ماه محرم به برنامه‌ها و موضوع‌های مرتبط با محرم بپردازد.

مدیر رادیو معارف خاطرنشان کرد: رادیو محرم با استفاده از ظرفیت علما و کارشناسان دینی طی ماه محرم‌الحرام برای ارائه محتویات دینی مورد نیاز جامعه تلاش خود را خواهد داشت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha