شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ويلاشهر

حوزه/ استاد حوزه، حداقل اثر ایمان به خدا را اطمینان مومنین از پاداش الهی در قبال اعمال خوب خود دانست و گفت: کسی که خدا را دارد هرگز مأیوس و نا امید نمی شود، مشکل بشر در باور درست به خدا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان جلسه اخلاق اساتید با موضوع «معرفت الله» با سخنراني حجت الاسلام سیدرضا هاشمی استاد حوزه، در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) ویلاشهر استان اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی گفت: بشر دو راه بیشتر ندارد یا منفعت پرست و خودپرست باشد و زیربار هیچ محدویتی نرود و یا خداپرست باشد و محدودیت هایی که به عنوان ایمان و اخلاق متحمل می شود را محرومیت نداند و یا جبران شده بداند.

استاد حوزه، حداقل اثر ایمان به خدا را اطمینان مومنین از پاداش الهی در قبال اعمال خوب خود دانست و گفت: کسی که خدا را دارد هرگز مأیوس و نا امید نمی شود، مشکل بشر در باور درست به خدا است.

حجت الاسلام هاشمی در پایان به علت بندگی خداوند و پرسش جوانان از این امر اشاره کرد و افزود: دلیل بندگی خدا به چند امر باز می گردد: اول فقر و نیاز انسان به خداوند، دوم عظمت خداوند، سوم  فطرت خداجوی انسان، چهارم توجه به نعمت های الهی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha