جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و کشورهای مزدور و مرتجع منطقه که نوکری قدرت های زورگو جزیی از فلسفه وجودی شان گردیده بدانند که با این ترورهای کور و اعمال ضد بشری نخواهند توانست خللی در صفوف متحد و عزم پولادین ملت ایران برای دست یابی به استقلال واقعی و برافراشتن پرچم لا اله الا الله بر بام جهان ایجاد نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: 31 شهریور 1359 نقطه عطفی در تاریخ ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تهاجم سراسری و همه جانبه ی جهان سلطه به سرکردگی آمریکا است.

نصرالله شفیعی افزود: دفاع سراسر عزت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی به همه جهانیان اثبات کرد که هرگونه تهاجم سختی با پاسخ محکم و قاطع فرزندان ایران زمین روبرو خواهد شد.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: دشمن که همواره طعم تلخ شکست را در هر نوع تهاجمی به ایران عزیز در خود احساس می کند، این بار توسط عوامل مزدور و وطن فروش با حمله به رژه نیروهای مسلح و مردم انقلابی و جان بر کف اهواز، به خیال خام خود قصد برهم زدن امنیت کشور و ایجاد جو رعب و وحشت در میان مردم دارد غافل از آنکه ملت ایران، ملتی آبدیده است که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب هر نقشه و توطئه ای را نقش بر آب کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، افزود: آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و کشورهای مزدور و مرتجع منطقه که نوکری قدرت های زورگو جزیی از فلسفه وجودی شان گردیده بدانند که با این ترورهای کور و اعمال ضد بشری نخواهند توانست خللی در صفوف متحد و عزم پولادین ملت ایران برای دست یابی به استقلال واقعی و برافراشتن پرچم لا اله الا الله بر بام جهان ایجاد نمایند.

وی با تسلیت و تبریک به خانواده های معزز شهدای حادثه اخیر ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی کور و ضدانسانی خواستار برخورد قاطع و انقلابی با عوامل و ریشه های این عمل تروریستی شد.

شفیعی گفت: متأسفانه جهان سلطه که همواره به دروغ دم از حقوق بشر می زند، امروز در برابر این جنایت غیرانسانی که منجر به شهادت و مصدوم شدن افراد بیگناه، حتی غیرنظامی و کودکان گردیده سکوتی مرگبار در پیش گرفته و رسانه های آن ها با بزرگ جلوه دادن این اقدام غیرانسانی و مصاحبه به آمران و سران گروهک های ملحد و ضد انقلاب ثابت کرده اند که منشأ هر جنایتی در جهان امروز خودشان می باشند.

وی اضافه کرد: بدون تردید اتحاد و همدلی و آگاهی و بصیرت مردم مسلمان ایران برای خنثی کردن این توطئه ها نقشی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار خواهد داشت و امید است همه دست اندرکاران و متولیان و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هوشیاری و مراقبت کامل، با انتقام از این جرثومه های فساد، قلب ملت ایران و خانواده های شهدای این حادثه تروریستی را شاد نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha