شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
۱۳ آبان

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: یوم الله ١٣ آبان‌ماه نمادی از شکست آمریکا در برابر اقشار مختلف ایران بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی، صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع برنامه‌ریزی راهپیمایی ١٣ آبان‌ماه اظهارداشت: هر ساله در دهه فجر کمیته‌های دهه فجر تشکیل که امسال تنها برای ١٠ کارگروه ذیل ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کمیته تشکیل می‌گردد.

وی  ادامه داد: امروز دشمن کوچک‌ترین مشکل کشور را به بزرگترین نحو در فضای مجازی مطرح می‌کند، لذا باید مراقب توطئه ها بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب از مهرماه آغاز و تا پایان بهمن‌ماه ادامه می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به اجرایی شدن فاز دوم تحریم‌ها توسط آمریکا همزمان با ١٣ آبان‌ماه و با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته آمریکا با هر اقدامی که در این زمان انجام داده با شکست مواجه شده باید به برنامه‌های 13 آبان‌ماه توجه خاص صورت گیرد.

وی افزود: یوم الله ١٣ آبان‌ماه نمادی از شکست آمریکا در برابر اقشار مختلف ایران  است.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به ابلاغ مسیرهای راهپیمایی ١٣ آبان ماه به تمام شهرستان های استان، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه هفته قبل از ١٣ آبان ماه به عنوان بسیج دانش‌آموزی نامیده شده در همین راستا آموزش و پرورش به عنوان دبیر شورای ١٣ آبان‌ماه انتخاب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در راهپیمایی ١٣ آبان‌ماه همه اقشار با توجه به اینکه روز ١٣ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار بوده شرکت می‌کنند و باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه از کارگروه دانشگاهیان و علم و فناوری به طور ویژه درخواست می‌شود تا زمینه برای بیان دستاوردهای انقلاب توسط مسؤولان کارگروه‌ها در دانشگاه‌های استان را محیا سازند، خاطرنشان کرد: در بحث نمایشگاهی پیشنهاد می‌شود کارگروه فرهنگی و هنری به عنوان محور و مابقی کارگروه‌ها همکاری و مشارکت کنند.

حجت الاسلام ملایی افزود: انتخاب اعضای کارگروه‌ها بر عهده رؤسای کارگروه‌ها بوده و در مورد اعلام دستاوردها هر نهاد و دستگاهی که همکاری نمی‌کنند باید توسط کارگروه‌ها به ستاد استان معرفی تا بعد از آن به ستاد کشور و ستاد راهبردی ۴٠ سالگرد انقلاب و استانداری اعلام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در پایان گفت: اهتمام نظام و مسئولان ارشد استان بر گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهترین نحو است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha