جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تلاش های تبلیغی روحانیت سدّ محکمی در برابر گسترش هجمه های فرهنگی دشمن است، گفت: با حضور پررنگ و مستمر روحانیت در مناطق آسیب پذیر می توانیم مشکلات و معضلات فرهنگی را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در بازدید از فعالیت های تبلیغی تعدادی از روحانیان مستقر بابل، حضور روحانیت در مناطق محروم و روستایی را جهاد در راه دین خدا دانست.

وی با بیان این که امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور پررنگ روحانیت در عرصه دینی و فرهنگی است، افزود: حضور اثرگذار روحانیت در عرصه های مختلف دینی و فرهنگی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی را در جامعه کاهش خواهد داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت باید محور همه فعالیت های دینی و فرهنگی در جامعه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: انزوای روحانیت خواست و هدف دشمن است که نباید در جامعه اسلامی شاهد آن باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر جا روحانیت حضور مستمر داشته، ضمن تقویت اعتقادات و باورهای دینی مردم، آسیب ها و مشکلات اجتماعی نیز به حداقل ممکن کاهش یافته است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان و بدخواهان دین و انقلاب همواره از حضور و نقش آفرینی روحانیت هراسان و عصبانی بوده اند، گفت: یکی از مهم ترین راهبردهای دشمن کاهش نقش آفرینی و اثرپذیری حضور روحانیت در اجتماع است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت به عنوان مرجع فکری جامعه اسلامی همواره در جهت آگاهی دادن مردم گام برداشته، افزود: بسیاری از هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب با روشنگری و مواضع اصولی روحانیت با بصیرت خنثی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین بر ضرورت بهره گیری نهادهای فرهنگی و آموزشی از ظرفیت بالای فرهنگی و تبلیغی روحانیت تأکید کرد و گفت: روحانیت همواره بازوی امین و توانمندی برای نهادهای فرهنگی و آموزشی بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه به دلیل کمبودهایی که در عرصه اعزام دائم مبلغان به مناطق روستایی داریم نمی توانیم همه این مناطق را پوشش دهیم، خاطرنشان کرد: با ارزیابی های صورت گرفته در مناطقی که مبلغان دینی به طور دائم یا مستقر حضور دارند ضمن کاهش چشمگیر معضلات فرهنگی و اجتماعی شاهد رشد و تقویت مبانی دینی و اعتقادی مردم نیز هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز فعالیت دشمن تنها محدود به شهرها نمی شود، تصریح کرد: دامنه فعالیت های مخرب دشمنان اسلام و انقلاب تا روستاها و مناطق دورافتاده نیز گسترش یافته که باید هوشیارانه رفتار کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تلاش های تبلیغی روحانیت سد محکمی در برابر گسترش هجمه های فرهنگی دشمن است، خاطرنشان کرد: با حضور پررنگ و مستمر روحانیت در مناطق آسیب پذیر می توانیم مشکلات و معضلات فرهنگی را به حداقل برسانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha