جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مقام معظم رهبری

​حوزه/ معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع عظیم و پرشور بسیجیان کشور،  گفت: در بخش از سخنان رهبر معظم انقلاب، آینده های روشن برای نظام جمهوری اسلامی توسط معظم له ترسیم شد که با توجه به فرمایشات معظم له رسیدن به این نقطه از تاریخ انقلاب هرگز دور از دسترس نیست.

حجت الاسلام هادی صالحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم امروز بسیجیان کشور، اظهار داشت: به راستی امام خمینی (ره) چه زیبا فرمودند که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد». این فرموده امام راحل بعد از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، معنای واقعی خود را نشان داد.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان امروز خویش، چهره پلید و مزور دشمنان این نظام و ملت را هویدا و عیان ساخت، گفت: در سخنان معظم له اعتماد و توجه خاص ایشان به نسل جوان و نخبگان این کشور به عینه مشهود بود و بارها امام خامنه ای از قشر جوان این مملکت به عنوان سرمایه های علمی و معنوی کشور یاد نمودند که این نشان از درایت و بینش سیاسی والای مقام معظم رهبری دارد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه امام خامنه ای در سخنان خویش، از مواضع انقلابی و استکبار ستیز انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند، افزود: سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره چهره پلید و زیاده خواه دشمنان اسلام به ویژه رژیم متجاوز و زیاده خواه آمریکا نشان داد که این انقلاب هرگز تسلیم خواسته های نامشروع دشمنان نشده و نخواهد گردید.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان اظهار داشت: در بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب، آینده های روشن برای نظام جمهوری اسلامی توسط معظم له ترسیم شد که با توجه به فرمایشات معظم له رسیدن به این نقطه از تاریخ انقلاب هرگز دور از دسترس نیست.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: دونالد ترامپ؛ رییس جمهور سبک سر و هتاک آمریکا چندی پیش به حامیان و نوکران خود در منطقه و جهان قول داده بود که جمهوری اسلامی برای چند ماه دیگر تغییر خواهد کرد که امروز امام خامنه ای با سخنان سنجیده و کارشناسانه خود این ادعای مضحک رییس جمهور آمریکا را تکذیب و دروغی بزرگ عنوان نمودند.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که ملت ایران حامی و در خط ولایت فقیه حرکت می کنند هیچ قدرتی نمی تواند به این نظام وکشور دست درازی کند، گفت: انقلاب اسلامی امروز نشان داد که می توان با اتکا بر توان و اقتدار داخلی خود، کشوری مستقل از بلوک غرب و شرق بود.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: حضور پرشور و عظیم بسیجیان و حامیان ولایت فقیه؛ امام خامنه ای در ورزشگاه آزادی، حامل پیام های بسیاری برای دشمنان و بدخواهان این نظام الهی و مردمی بود که بی شک دشمنان به خوبی این پیام را دریافت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha