شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تئاتر سلسلة الذهب

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان قم بر لزوم حمایت از استعدادهای ممتاز و شناخته شده در تئاتر بچه های مسجد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مجدالدین معلمی طی سخنانی در مراسم تجلیل از مربیان دوره تئاتر بچه‌های مسجد که تابستان امسال با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در قم برگزار شد، با تاکید بر لزوم آموزش و حمایت از استعدادهای خوب بچه های مسجد در زمینه هنر نمایش، اظهار داشت: حقیقتاً تشکیل تئاتر بچه های مسجد در قم یک تجربه بسیار ارزشمند و مغتنم است که قطعاً در سال های آینده نیز از برکات آن خواهیم گفت و خواهیم شنید.

وی افزود: آنچه مسلم است این که گروه‌های تئاتر بچه‌های مسجد را نباید به حال خود رها کرد، بلکه می بایست استعدادها را شناسایی کرد و در کارهای حرفه ای هنر نمایش در سطح استان از ظرفیت آن ها به خوبی استفاده نمود.

معلمی همچنین گفت: ما چنانچه از 30 مسجدی که تحت پوشش داریم، بتوانیم 30 استعداد را هم کشف کنیم، خودش گنجینه‌ای است که می‌تواند تئاتر یک شهر را تکان دهد، از این رو به نظر بنده باید بکوشیم که در هر مسجد یک یا چند استعداد را کشف کنیم و آنها را در شرایط سخت امتحان کرده و در فعالیت های جدی مشارکت دهیم تا به یاری خدا زمینه تربیت یک نسل خوب برای آینده را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از بچه های هنری و فرهنگی که به خصوص در مساجد به فعالیت می پردازند، جزو رویش های انقلاب هستند که ما باید قدردان این ها باشیم و زمینه رشد و شکوفایی شان را هر چه بهتر و بیشتر فراهم کنیم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha