شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خواهران

حوزه/ مدیر موسسه خطابه امیر بیان استان لرستان از برگزاری دوره روش سخنرانی برای خواهران طلبه و مبلغه لرستانی خبر داد .

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از برگزاری دوره روش سخنرانی برای خواهران طلبه لرستانی خبر داد و گفت: ثبت نام دوره آموزشی روش سخنرانی ویژه خواهران طلبه و مبلغه استان از 17 مهرماه آغاز و تا 30 مهر ادامه دارد و خواهران علاقمند به شرکت در این دوره ها می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان این که این دوره آموزشی بصورت فشرده هر روز در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، افزود: اتمام دوره پایه سوم حوزه و قبولی در مصاحبه قبل از دوره آزمون، از شرایط شرکت در ابن دوره آموزشی است.

مدیر موسسه خطابه امیر بیان استان لرستان با اشاره به اینکه دوره های آموزشی روش سخنرانی بصورت دوره ای برای حوزه های علمیه خواهران و برادران استان در طول سال برگزار می شود، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان با شرکت در این دوره ها روش های سخنرانی مطلوب ،موثر و شیوه بیان نافذ برای تبلیغ را فرا خواهند گرفت.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان گفت: امکان شرکت در دوره های تخصصی ،حضور در گروههای سخنرانی مخاطبان خاص، فرصت تبلیغ گروهی در مناسبت های تبلیغی، امکان شرکت در دوره های تربیت مدرس و ... از جمله مهمترین امتیازات شرکت در این دوره های آموزشی برای طلاب و مبلغان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ملک محمدی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    این تصویر مربوط به حوزه علمیه نرجس خاتون سلام الله علیها شاهین شهر هست شما برای جای دیگه استفاده کردید این مسأله مشکل شرعی نداره؟!