شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی دنبال کم رنگ جلوه دادن اربعین حسینی هستند گفت: امسال طلاب استان یزد با شعار «هر طلبه یک سفیر» به سفر معنوی اربعین حسینی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در جلسه بصیرتی که با موضوع اربعین حسینی با حضور روحانیون و طلاب استان یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند که اربعین حسینی کم رنگ برگزار شود گفت: متاسفانه برخی در داخل و دشمنان دنبال این هستند که این راهپیمایی باشکوه و عظیم را کم رنگ جلوه دهند.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان نقش روحانیون و طلاب در جهت معرفی امام حسین(ع) به جهانیان افزود: وظیفه روحانیون و طلاب فقط عبادت نیست، بلکه باید به نحوی عمل کنیم که امام حسین(ع) جهانی شوند تا امام زمان (عج) ظهور کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید خواهان ظهور امام عصر(عج) باشند و آنها هم امام زمان خود را در امام حسین(ع) می بینند، پس زمانیکه این مطالب را در کنار هم قرار می دهید می فهمید که چرا دشمنان اسلام دنبال کم رنگ جلوه دادن اربعین حسینی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس یکی از راه های جهانی شدن امام حسین(ع) را راهپیمایی اربعین دانست و گفت: با نگاه به افرادی که در این مسیر راهپیمایی اربعین قرار دارند متوجه خواهید شد که افراد بسیاری از سراسر دنیا با شوق و ذوق در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند و هر چه این شرکت پرشورتر باشد، امام حسین(ع) بیشتر و بهتر به جهانیان معرفی می شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این دیدگاه نقش روحانیون و طلاب در ظهور امام زمان(عج) بسیار پررنگ است و تک تک باید برای حضور هر چه بیشتر مردم در راهپیمایی اربعین حسینی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در جلسه ای که با حضور شورای حوزه علمیه یزد برگزار شد تصمیم بر این گرفتیم که امسال با توجه به شرایط ویژه ای که وجود دارد و دشمن نیز تلاش خود برای عدم استقبال مردم از اربعین حسینی کرده، طلاب بیشتری را به عتبات اعزام کنیم عنوان کرد: امسال طلاب استان یزد با شعار «هر طلبه یک سفیر» به سفر معنوی اربعین حسینی اعزام می شوند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha