شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) آمل

حوزه/ همسر شهید قره محمدی گفت: درکسب علم و معرفت برای خدا، خستگی مفهومی ندارد و طلاب باید قدر لحظاتی که در حوزه به سر می برند را بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندران، خانم تاتا، همسر شهيد مدافع حرم قره محمدي، در نشست با طلاب و كادر مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) آمل به مناسبت سالروز بزرگداشت فرماندهان و سرداران آمل، با اشاره به لزوم استفاده همه جانبه از فرصت طلبگی، بیان كرد: شما طلاب كه توفيق تحصيل در مكتب حضرت زهرا(س) را پيدا نموده ايد؛ باید از لحظه لحظه حضور خود در حوزه علمیه استفاده نموده و قدر اين شرايط به وجود آمده را بدانید، چرا كه  در خدمت امام زمان(عج) هستید.

وی ضمن بیان خاطراتی از زندگی با شهید قره محمدی گفت: زمانی که خیلی وابسته و علاقمند به همسرم می شدم، شهيد محمدي بيان مي كردند كه اگر عشقت برای خدا باشد، خستگی و دلتنگي مفهومی نخواهد داشت.

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به این که همزمان با داشتن فرزندان کوچک، در حوزه هم مشغول به تحصیل بودند، اعلام كرد: وظيفه اصلي خواهران طلبه، حفظ بنيان خانواده است، لذا بايد بتوانند يه خوبي ميان تحصيل ، همسرداري و تربيت فرزند جمع كرده و در مقابل سختي هاي پيش رو، صبور باشند و بدانند کوشش و تلاش در راه تحصيل علم خود نوعي جهاد است.

لازم به ذكر است در پايان این نشست، طلاب جدیدالورود میثاق نامه ای را با تعهد به حکم "لا اله الا الله"، امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و شهدا در حضور همسر شهید، مسئولین، اساتید مدرسه و طلاب قرائت و امضاء نمودند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha