شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا فایق رستمی

​حوزه/نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: وضعیت جغرافیای و سیاسی منطقه و همچنین رشادت این مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان شمالی به ظرفیت‌های بالای استان کردستان به لحاظ کشاورزی و گردشگری اشاره و اظهار داشت: استان کردستان از منابع خدادادی و ثروت ملی ایران است که باید در راستای توسعه هرچه بیشتر آن تلاش کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استان کردستان بهترین و بکرترین استان برای سرمایه‌گذاری اقتصادی است و مردمان این استان مردمی با ایمان و باتقوا هستند که در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن همواره در صف مقدم حضور داشته‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: وضعیت جغرافیای و سیاسی منطقه و همچنین رشادت این مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

ماموستا رستمی تاکید کرد: مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشت از جان و مالشان به دشمنان اجازه ندادند یک وجب از خاک این منطقه مرزی به دست رژیم بعث بیفتد.

براساس این گزارش، خبار، استاندار خراسان شمالی به همراه جمعی از مدیران ارشد استان خراسان شمالی، معاون توسعه اقتصادی استاندار کردستان و... از چندین پروژه و مرز رسمی باشماق در مریوان بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha