شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسوی مرکز خدمات

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی بر ضرورت بازگویی سیره و زندگی علما جهت آشنایی مردم از رسانه ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی، ظهر امروز در دیدار با مرتضی صفری مدیرکل صدا‌ و ‌سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت همکاری دو نهاد حوزه علمیه و رسانه ملی عنوان کرد: ترویج فرهنگ دینی و ارزش های الهی، با تعامل و همکاری‌ بین رسانه ملی و حوزه های علمیه محقق می شود.

وی خواستار تولید و پخش سیره و زندگی علما شد و افزود: رسانه ملی باید با بازگویی سیره زندگی علمای معاصر و شاخص آذربایجان مردم را با سبک زندگی ایشان آشنا کنند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: طلاب و روحانیان ساکن در مناطق محروم با کمترین امکانات اقداماتی انجام می دهند که شاید نهادهای فرهنگی با بودجه های کلان نتوانند همان خروجی مطلوب را از خود نشان دهند.

مدیرمرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پایان اذعان داشت: حضور جهادی طلاب در مناطق محروم و صعب‌ العبور کمتر مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد، این در حالی است که مبلغان حوزوی گاه با هزینه شخصی در چنین مناطقی حضور پیدا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha