شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سادات

حوزه/ سیدجواد سیاداتی نژاد گفت: حضور میلیونی مردم جهان در اربعین حسینی را مانور محبت عشق به اهل بیت (ع) و قدرت اسلام و تشییع در برابر زیادی خواهی های استکبار جهانی است.

سیدجواد سیاداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی، درمسیر راهپیمایی اربعین حسینی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» کاشان با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند مانع حضور پرشور ملت های آزادانه جهان در اربعین حسینی شود، گفت: حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیرمرد، پیرزن و کودکان خردسال در راهپیمایی اربعین حسینی عشق و ارادت خالصانه خودشان را به امام حسین (ع) نشان دادند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: حضور میلیونی مردم جهان در اربعین حسینی را مانور محبت عشق به اهل بیت (ع) و قدرت  اسلام و تشییع در برابر زیادی خواهی های استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با دیدن حضور با عظمت امت مسلمانان و شیعیان جهان در اجرای توطئه هایشان ناکام می شوند، به نقش بسیار بی نظیر مردم ایران در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان نقش محوری و تعیین کننده ای را در این حماسه که حامل پیام بزرگی برای آمریکا و شیاطین جهان است، دارد.

ساداتی نژاد، حضور روحانیون و طلاب در راهپیمایی اربعین حسینی و تبیین فرهنگ حسینی را بسیار اثرگذار دانست و ادامه داد: در پیاده روی اربعین حسینی  روحانیون نقش محوری و هدایت گرانه همراه با بصیرت افزایی و معرفت افزایی را بر ایفا می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه کاشان با بیش از هزار هیئت مذهبی همانطور که مردم و جوانانش در محرم نقش تعیین کننده ای را در اقامه عزاداری امام حسین (ع) دارند، در اربعین نیز با برپایی بالغ بر 50  موکب در مسیر نجف به کربلا، با استفاده از کمک خیرین از عاشقان اهل بیت (ع) به خوبی پذیرایی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha