شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیاده رو عظیم و معنوی «میثاق با ولایت»

حوزه/ پیاده روی بزرگ و معنوی «میثاق با ولایت» امروز و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) با حضور گسترده مردم چغادک در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، پیاده رو عظیم و معنوی «میثاق با ولایت» امروز و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) با حضور گسترده مردم چغادک در این شهر برگزار شد، مردم همیشه در صحنه و عاشورایی شهر چغادک از صبح امروز و پس از اقامه نماز، خود را به یادمان شهدای گمنام شهر رساندند و پیاده روی خود را با استعانت از شهدا آغاز کردند.

در این پیاده روی که مسیر آن از یادمان شهدای گمنام شهر چغادک تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد جمعیت بسیاری از محبان و مشتاقان اهل بیت(ع) به نیت ابراز ارادت و ابلاغ سلام به امام علی بن موسی الرضا(ع) این مسیر را با پای پیاده پیمودند تا عشق و محبت خود را ساحت قدسی ثامن الحجج به صحنه نمایش گذارند.

در این مسیر تعدادی موکب های سیار و ثابت به جهت پذیرایی و خدمت رسانی به مردم برپا شده بود که عمدتاً جوانان و نوجوانان شهر مشغول فعالیت در آن بودند. همچنین تعدادی از مداحان اهل بیت در طول مسیر پیاده روی به نوحه سرایی پرداختند.

حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و دیگر مسئولان شهر در این آیین حضور داشتند و مردم پس از طی مسافت این پیاده روی خود را به گلزار شهدای شهر رسانند و با برگزاری مراسمی سینه زنی در عزای امام رضا(ع) اشک ماتم ریختند. حجت الاسلام خدری نیز در این اجتماع باشکوه با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) به ویژگی های بارز این امام همام اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha