شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماينده ولي فقيه در مازندران؛ نشست اخلاقي؛ مدرسه علميه الزهرا(س) ساري

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حوزه های علمیه ادامه دهندگان راه و رسالت ائمه اطهار(علیهم السلام) هستند، بنابراین طلاب در کنار تحصیل علم، باید اهتمام ویژه ای نسبت به تقوا، تهذیب و عمل به دستورات الهی داشته باشند، زیرا جامعه به عالم ربانی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آیت الله طبرسی در نشست اخلاقی اساتید و طلاب مرکز تخصصی حوزوی نورالزهرا (سلام الله علیها) ساری بیان کرد: معرفت، اطاعت، محبت و مودت سه امر لازم برای شناخت کامل ائمه (علیهم السلام) است.

وی افزود: حوزه های علمیه خواهران به خاطر جایگاه خاص خود در جامعه باید جایگاه و مقام پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) را به خوبی برای مردم تبیین  کنند.

امام جمعه شهرستان ساری در ادامه تصریح کرد: با توجه به این که در آستانه ولادت حضرت رسول(صلی الله)  که مظهر تمام خلقیات انبیاء الهی و تمام کمالات بیان شده در قرآن کریم هستند، قرار داریم، لذا خواهر طلبه رسالت سنگینی نسبت به شناخت شخصیت والای ایشان و آگاهی بخشی به مردم در این خصوص دارند.

آیت الله طبرسی گفت: حوزه های علمیه ادامه دهندگان راه و رسالت ائمه اطهار(علیهم السلام) هستند، بنابراین طلاب در کنار تحصیل علم، باید اهتمام ویژه ای نسبت به تقوا، تهذیب و عمل به دستورات الهی داشته باشند، زیرا جامعه به عالم ربانی نیاز دارد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha