شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 469324
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
هفته وحدت

حوزه/ همزمان با سالروز فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) بیش از ۲۸ ویژه برنامه قرآنی با همکاری موسسات و خانه های قرآنی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال همزمان با فرا رسیدن ۱۷ ربیع الاول و سالروز ولادت خجسته پیامبر اکرم (ص) و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) با همکاری مراکز قرآنی استان تعداد بیش از ۲۸ محفل و ویژه برنامه قرآنی به همین مناسبت در سراسر استان در سطح مساجد و موسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

عبدالحسین ناصری خاطر نشان کرد: امسال با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم تعداد بیش از ۱۵ محفل قرآنی نیز با حضور سعید پرویزی قاری ممتاز بین المللی در مناطق ویژه اهل سنت در شهرستان های کنگان، عسلویه، گناوه و سایر مناطق استان برگزار خواهد شد.

وی توطئه های دشمنان اسلام و کوبیدن بر طبل تفرقه اشاره کرد و اظهار کرد: دشمنان ما از دیرباز تحمل حدت و اتحاد میان مسلمانان را نداشتند و همرواره با دسیسه چینی و طراحی و برنامه ریزی هایی در صدد تفرقه افکنی بین مسلمانان بودند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: دشمنان اسلام با ایجاد گروه های تکفیری همچون داعش و النصره سعی داند چهره اسلام را برای جهان زشت نشان دهند و از جهتی با برچسب زدن «اسلامی» به این گروه ها سعی در تفرقه بین مسلمانان را دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha