جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون دانش آموختگان حوزه علمیه فارس

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه فارس از برگزاری مسابقات فوتسال مدارس علمیه استان، در بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام محمد فقیه در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های طلاب بسیجی در هفته بسیج، اظهار داشت: طی ابلاغیه ای که به تمام مدارس علمیه استان فارس اعلام شده، طلاب در هفته بسیج برنامه هایی از قبیل نشست های بصیرتی، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا و دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها را در دستور کار داشته اند.

وی از برگزاری دوره سلامت طلاب خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در صدد بهبود وضعیت سلامت و طلاب مدارس علمیه بوده ایم به همین دلیل به صورت گزینشی از طلاب مدارس علمیه شیراز تست سلامت گرفته شد تا از وضعیت سلامت آنان باخبر شویم که الحمدلله از وضعیت مناسب و مطلوبی برخوردار بودند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه استان فارس به برگزاری مسابقات فوتسال مدارس علمیه اشاره و عنوان کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته مسابقه ورزشی فوتسال بین مدارس علمیه استان، بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی، مشکلات معیشتی طلاب را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اساتید و طلاب که در برخی موارد دچار مشکلات معیشتی می‌شوند به مدیریت رجوع می کنند و با معرفی آنان به صندوق های مختلف قرض‌الحسنه وام خود را اخذ و بخشی از مشکلات خود را حل می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha