شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق از مرکز عصرظهور اهواز

حوزه/ معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق از فعالیت‌های مرکز عصرظهور در اهواز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدهاشم الحیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، در سفر ۲ روزه خود به اهواز، از مرکز فرهنگی-جهادی عصر ظهور اهواز، بازدید و با مدیران این مرکز، گفتگو کرد.

وی ضمن بازدید از مرکز عصرظهور، فعالیت‌های این مؤسسه مردم‌نهاد را مثبت ارزیابی کرد و خواستار همکاری بیشتر مراکز فرهنگی در ایران و عراق شد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، یکی از عوامل رشد فردی و جمعی را داشتن اهداف عالی و اراده‌های بزرگ دانست و گفت: داشتن اراده انسان‌های پیر را جوان می‌کند؛ همچنانی مقام معظم رهبری با اراده مستحکمشان در این سن، مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند.

معاون فرهنگی حشدالشعبی، دعواهای سیاسی میان ایران و عراق را نگران کننده دانست و تصریح کرد: ارتباط جوانان فعال فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در جبهه مقاومت ضروری است. باید برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی از تجربیات جبهه‌های مقاومت در دیگر کشورهای نیز بهره‌مند شویم.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام موسوی، مدیر مرکز عصرظهور اهواز، در ابتدای این جلسه ضمن ارائه‌ گزارشی پیرامون فعالیت‌های مرکز عصرظهور، روند فعالیت‌ها و اهداف این مرکز فرهنگی را تشریح نمود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha