شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برگزاري نشست قرآنی"حفظ و مفاهیم قرآن کریم" به همت مدیریت مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول(س) جاسک استان هرمزگان

حوزه/خانم روشنی از برگزاری نشست قرآنی حفظ و مفاهیم قرآن كريم به همت مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول(س) جاسک استان هرمزگان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از هرمزگان: خانم روشنی در حاشيه نشست قرآنی"حفظ و مفاهیم قرآن کریم" كه در فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان نهادها، سازمانهای دولتی و غیر دولتی برگزار شد، با بيان اينكه قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است، گفت: قرآن كريم در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال بوده است.

وي هدف از برگزاری طرح قرآنی عترت را تقویت آموزه هاي قرآنی، سنجش و آزمون آموخته های قرآنی، ایجاد انگیزه در بین جوانان، شناسایی و معرفی آن ها عنوان کرد.

خانم روشنی افزود: نشست قرآنی حفظ و مفاهیم قرآن كريم به همت مدیریت مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول(س) جاسک، استان هرمزگان، برگزار شد.

استاد حوزه خواهران در ادامه به نظرات ارائه شده در اين نشست اشاره كرد و گفت: پس از بررسی تمامی دیدگاه ها و انتقادهاي حاضران در اين نشست "طرح قرآنی عترت" به تصویب رسید.

وي مخاطبان اين طرح را گروه سني جوان دانست و بيان داشت: از مصوبات این طرح آموزش حفظ و مفاهيم قرآن كريم در بين جوانان شهرستان جاسک بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha