شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خیریه اسلامی در لندن کمپین «اگر مسیح بود چه می کرد» راه اندازی کرد

حوزه/ در کمپین جدیدی که توسط یک خیریه اسلامی با نام «پنی اپیل» راه اندازی شده، ۵ مجسمه بزرگ یخی به نماد خانواده های بی خانمان در ۵ نقطه ثروتمند لندن نصب می شود تا مردم را از وضعیت نیازمندان آگاه سازد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، خیریه اسلامی «پنی اپیل» در انگلستان، کمپین «اگر مسیح بود چه می کرد» را اندازی کرده است.

این سازمان خیریه از 5 مجسمه بزرگ یخی به عنوان نمادی از خانواده های بی خانمان پرده برداری می کند تا کمک به نیازمندان و خیابان خواب ها درلندن را در فصل سرما تبلیغ کند، این مجسمه های «خانواده یخ زده» نمادی از 140 خانواده ای است که هر روزه در انگلستان بی خانمان شده و 900 کودکی است که هر ماهه سرپناه شان را از دست می دهند.

در بیانیه خیریه آمده است: کمپین با پرسیدن این سئوال از مردم که «اگر مسیح بود چه می کرد؟» کمپین را هدایت کرده و از تمامی اعضای جامعه با پیشینه های مذهبی و قومیتی مختلف می خواهد در فصل سرما به کمک نیازمندان بشتابند.

در ادامه این کمپین آمده است: برای برخی ممکن است عجیب به نظر برسد که یک خیریه اسلامی از مردم می پرسد که اگر مسیح بود چه می کرد؟ تا آنکه آن ها بدانند که ما مسلمانان نیز به مسیح ایمان داریم. حضرت مسیح(ع) نیز مانند حضرت محمد(ص)، پیامبر خداست و شفقت و محمد به نیازمندان نشان می دادند، مسیحیان جشن میلاد مسیح را هر ساله جشن می گیرند. او به پیروانش آموخته که گرسنگان را غذا داده و همسایگان شان را دوست بدارند.

این کمپین ضمن بیان اینکه در فصل سرمای زمستان بسیاری از بی خانمان ها و نیازمندان از نظرها دور هستند، اعلام کرد: هر دو مسلمانان و مسیحیان با الهام از دین و ایمان شان باید به کمک آنها بشتابند. ما این مجسمه ها را در بیرون برخی از بزرگترین گرم ترین و مجلل ترین دفاتر لندن نصب می کنیم تا الهام بخش مردم برای دیدن سختی های این گروه نامرئی باشند، درست همان کاری که اگر مسیح(ع) بود انجام می داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha