شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سبزی ، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر

حوزه/ حجت الاسلام سبزی، از راه‌اندازی کارگروه پژوهشگران «اندیشه مطهر»، در مدرسه علمیه جزائریه برای پاسخ‌گویی به شبهات روز جامعه، خبرداد.

حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، از راه‌اندازی کارگروه پژوهشگران «اندیشه مطهر» در این مدرسه خبرداد و بیان کرد: این کارگروه با هدف تأمین خوراک فکری و محتوایی گروه‌های تبلیغی مدارس علمیه و مساجد شهرستان شوشتر، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اعضای این گروه شامل کادر مدیریتی، اساتید و طلاب نخبه مدرسه علمیه هستند، گفت: تولید محتوا در زمینه‌های مختلفی علمی، فرهنگی، معرفتی، بصیرتی و... برای مردم، مساجد، روحانیت، مدارس دانش‌آموزشی و تقویت بنیه اعتقادی جوانان، عمده وظایف کارگروه پژوهشگران اندیشه مطهر می‌باشد.

حجت الاسلام سبزی، نحوه فعالیت این کارگروه را تشریح کرد و ادامه داد: پژوهشگران اندیشه مطهر، در ۲ بخش تقسیم‌بندی شده‌اند که هر بخش وظایف و کارهای مربوط به خود را دارد. مثلاً تولید محتوا برای پاسخ‌گویی به شبهات روز جامعه بر عهده گروه اساتید و تأمین خوراک فکری و محتوایی برای مبلغان مدارس دانش‌آموزی، بر عهده طلاب نخبه این کارگروه می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، عمده فعالیت کارگروه اندیشه مطهر را تمرکز بر روی فعالیت دشمن و پاسخ‌گویی به شبهات مختلف جامعه دانست و تصریح کرد: همواره در تلاش هستیم تا ضمن پاسخ‌گویی به شبهات، جنگی بصیرتی نیز علیه دشمنان به راه‌اندازیم تا معاندین پیش از مطرح کردن شبهه‌ای علیه اعتقاد و مذهب مردم، خود مورد پرسش واقع شوند و به همین صورت دیگر به‌جای پاسخ، این ما باشیم که حمله‌کننده اصلی به مخالفان شریعت ناب محمدی هستیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha