شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمدحسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان طی پیامی، انتصاب مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز سمنان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان مدیر حوزه علمیه استان سمنان طی پیامی، انتصاب حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل جدید صداوسیما مرکز سمنان را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای توکلیان «زید عزه»

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته و بجا جنابعالی به مدیرکلی صداوسیما مرکز سمنان را، صمیمانه تبریک می‌گویم.

قرار گرفتن بر مسندی راهبردی و مدیریت مؤثرترین رسانه و نهاد آموزشی فرهنگی نظام اسلامی، که سازمان صداوسیما به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) یک «دانشگاه عمومی» است، بدون تردید یک فرصت کم‌نظیر خدمتگزاری به فرهنگ این مرزوبوم و استان پهناور و فرهنگ‌پرور سمنان و زمینه‌ساز تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

بحمدلله حضرتعالی که از سوابق درخشان انقلابی و دینی و تجارب موفق و ماندگار در رسانه ملی برخوردار هستید، در تصدی مدیریت جدید صداوسیما مرکز سمنان بر این باوریم که با همت و مدیریت، شایستگی، ابتکار، روحیه جهادی و انقلابی و تخصص شما در حوزه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی؛ صداوسیما مرکز سمنان خواهد توانست منشأ خدمت و اثرگذاری ماندگارتر و تولیدات فاخر و مبتکرانه‌تر باشد.

ازاین‌رو آمادگی خود و مجموعه همکارانمان در حوزه علمیه استان سمنان را برای تدوین برنامه‌ای مؤثر و کارآمد در جهت فرهنگ‌سازی و تولید محتوا در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه دین و اندیشه، انقلابی و دینی اعلام می‌نمایم.

رجاء واثق دارم که در سایهٔ الطاف رحمانی و عنایات خاصه حضرت حجت (عج) همواره موفق و پیروز و سربلند خواهید بود.

محمدحسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha