شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: توجه به نماز و ترویج فرهنگ آن، کلید و حلال تمامی مشکلات اخلاقی و بزهکاری های اجتماعی است و انسان را گرایش به سمت گناهان باز می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، امروز در اجلاسیه استانی نماز که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: خانواده و مدرسه کانون های اصلی ترویج فرهنگ نماز در جامعه اسلامی بوده و والدین باید نماز و آثار و برکات آن را برای فرزندان تبیین کنند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون ادامه داد: توجه به نماز و ترویج فرهنگ آن، کلید و حلال تمامی مشکلات اخلاقی و بزهکاری های اجتماعی است و انسان را گرایش به سمت گناهان باز می دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که اقامه نماز علاوه بر اینکه یک مساله عبادی است، تبلیغ دین و معارف اسلامی نیز می باشد، اظهار کرد: باید با تداوم برنامه های معنوی و فرهنگی طوری برنامه ریزی کنیم که زمینه جذب قشر جوان بیشتر فراهم شود.

وی اظهار کرد: نماز موجب شادابی و نشاط روح است و باید با فرهنگ سازی مناسب و بهره گیری از کارشناسان خبره، در تعلیم و تربیت جوانان، آشنایی آنان با شعایر دینی و تقویت مسائل عقیدتی در بین آنها گام های عملی برداریم.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: دشمنان، با ایجاد تردید و شبهه در مبانی دینی و اعتقادی تلاش  می ککند که جوانان را از فضایل انسانی تهی و به افرادی فاسد و غافل از یاد خدا و معنویت تبدیل کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: نماز نشانه حکومت صالحان و مایه آرامش و امنیت جامعه است. امروز توجه به اقامه نماز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را کاهش می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha