شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قاسم شریفی کلاریجانی - سمنان

حوزه/ طی حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش، مشاور حوزه ارتباط با معاونین پرورشی و فرهنگی استان‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش، با صدور حکمی «قاسم شریفی کلاریجانی» را به‌عنوان مشاور معاون وزیر آموزش‌وپرورش در حوزه ارتباط با معاونین پرورشی و فرهنگی استان‌ها منصوب کرد.

در متن حکم معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش خطاب به شریفی کلاریجانی آمده است:

«ضمن آرزوی توفیق روزافزون، با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در راستای تعامل بیشتر بین حوزه ستادی معاونت پرورشی و فرهنگی با معاونین استان‌ها و به‌منظور بهره‌مندی از خرد جمعی و بهره‌گیری حداکثری از تجربه همکاران استانی، به‌موجب این ابلاغ با حفظ سمت به‌عنوان «مشاور معاون وزیر در حوزه ارتباط با معاونین پرورشی و فرهنگی استان‌ها» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با همه معاونین محترم پرورشی و فرهنگی استان‌ها، تلاش وافری جهت هماهنگی و همچنین ارائه پیشنهادهای مؤثر به‌منظور توسعه و تعمیق فعالیت‌های این معاونت، جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات استان‌ها، تبیین چالش‌های پیش روی استان‌ها در برابر برنامه‌های عملیاتی و اجرایی، تقویت فعالیت‌های مدرسه محور، توسعه فعالیت‌های گروهی و مشارکتی و ارتقای مهارت‌های اجتماعی – فرهنگی دانش آموزان در راستای چارچوب سیاست‌ها، برنامه‌ها زیر نظام‌های سند تحول بنیادین و سیاست‌های وزارت مطبوع، با رعایت ضوابط و مقررات قانونی مبذول دارید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در انجام وظایف محول، موفق و مؤید باشید.»

بر پایه این گزارش، قاسم شریفی کلاریجانی در حال حاضر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان است و در بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نمازکه اخیر در سمنان برگزار شد از سوی رئیس‌جمهوری به خاطر اقدام ویژه در آموزش نماز در مدارس استان سمنان تجلیل شد.

قاسم شریفی کلاریجانی، دارای سوابقی چون مدیریت مدرسه راهنمایی آیت‌الله فیض سرخه، سرگروهی آموزشی مدیران مدارس راهنمایی استان سمنان، ریاست گروه آموزش راهنمایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان و عضویت در کمیسیون و شورای تحقیقات این اداره کل است.

مسئولیت دبیرخانه ستاد گرامیداشت مقام معلم در استان سمنان، ریاست اداره روابط عمومی و اسناد اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان، ریاست اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی این اداره کل، مشاور جوان و ریاست گروه مشاوران جوان اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان و نیز مشاوری استاندار و مسئولیت اداره کل حراست استانداری سمنان از دیگر سوابق معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha