شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ حجت الاسلام حسینی کوهستانی یکی از مباحث مورد نیاز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ارائه طرحی جدید و نو برای نسل جوان دانست و گفت: نیازمندیم که حرکت های جدیدی در کشور اجرا شود تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز در جمع کارکنان این اداره کل که در محل سالن اجتماعات برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: ایشان در حدیثی در معرفی انسان سخت کوش می‌فرمایند: قویترین انسان کسی است که گناهان را ترک کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب طی این چهل سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است توطئه های شوم بسیاری را طرح ریزی کردند که به لطف خدا و بصیرت ملت ایران اسلامی به هیچ کدام دست نیافتند تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی قابل مشاهده است و اگر کسی بیان می کند که انقلاب هیچ دستاوردی نداشته مغرض و غافل است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی یکی از مباحث مورد نیاز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ارائه طرحی جدید و نو برای نسل جوان دانست و افزود: نیازمندیم که حرکت های جدیدی در کشور اجرا شود تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

وی در پایان اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وظایف خطیری بر دوش همه دستگاه‌ها قرار دارد اما در این بین رسالت دستگاه‌های فرهنگی به ویژه دستگاه‌های منتصب به انقلاب حساس‌تر است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha