شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرماندار

حوزه/ معاون استاندار و فرماندار کاشان، افزایش آمار طلاق در این شهرستان را نگران کننده دانست و با بیان این که ناآگاهی افراد نسبت به یکدیگر قبل از ازدواج، دلیل افزایش این آمار است، گفت: آموزش صحیح و تفاهم بین زوجین در کاهش آمار طلاق موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کاشان که با حضور نمایندگان سمن ها و مسئولین دستگاه های ذیربط برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری(ع) و هفته پژوهش، اظهار کرد: جوانان نیروی پویایی هستند که می توانند با تحصیلات دانشگاهی روز، بهترین و موثرترین نیروی محرکه برای پیشرفت تصمیمات مدیریتی را در زمان حال و آینده داشته باشند.                 

وی به نقش جوانان در سازندگی کشور اشاره کرد و  افزود: همان طور که جوانان درپیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی اثرگذار بودند، امروز نیز در مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت شریف ایران، در خط مقدم دفاع از تمامیت کشور مشارکت دارند

فرماندار کاشان با بیان اینکه حوزه  فعالیت جوانان نباید به شهرستان کاشان و استان اصفهان محدود باشد، بلکه باید با نگاه ملی وارد عمل شوند، تصریح کرد: جوانان قشری هستند که با تمام توان و بردباری و علم روز می توانند فعالیت های سازنده داشته و کارها را به خوبی پیش ببرند.

 مرتضایی، با بیان اینکه اگر جوانان از شادی فاصله بگیرند، حالت خمودگی و افسردگی برایشان ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: در بحث ایجاد نشاط برای جوانان نباید شعاری و احساسی عمل کنیم، بلکه باید صداقت و رعایت موازین شرعی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

معاون استاندار و فرماندار کاشان، افزایش آمار طلاق در این شهرستان را نگران کننده دانست و با بیان این که ناآگاهی افراد نسبت به یکدیگر قبل از ازدواج، دلیل  افزایش این آمار است، گفت: آموزش صحیح و تفاهم  بین زوجین در کاهش آمار طلاق موثر خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر ایجاد امید در بین جوانان و نوجوانان، با بیان اینکه دولت و سمن ها از هم جدا نیستند، گفت: با توجه به این که سازمان های مردم نهاد حلقه واسط میان دولت و مردم هستند، به بهترین نحو می توانند عملکرد دولت را به مردم نشان بدهند و نیازهای مردم را به مسئولان منعکس نمایند، لذا انتظار داریم در این زمینه تلاش بیشتری را به عمل آورند.

                                       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha