شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه

حوزه/ مراسم گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه ظهر امروز با حضور آیت‌الله مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش ظهر امروز در دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ارجینی معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی به انجام سخنرانی پرداخته و در زمینه تعداد کتب درسی و کمک درسی تدوین شده و در دست تدوین آماری را ارائه کرد، همچنین در زمینه لزوم حرکت به سمت پاسخگویی به نیازهای روز دانشجویان در کتب درسی معارف و اقدامات انجام شده در این زمینه مطالبی را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه، آیت‌الله مقتدایی دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه، در باب لزوم وحدت حوزه و دانشگاه و اهداف امام خمینی(ره) از طرح این موضوع مطالبی را بیان کرد.

لازم به ذکر است: در انتهای این برنامه به مناسبت هفته پژوهش از آثار پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی قم در سال ۹۷رونمایی شد، همچنین از محمدجواد فلاح به عنوان پژوهشگر برتر، سیدضیاءالدین میرمحمدی به عنوان دارنده رساله پژوهشی برتر و طیبه قائمی بافقی به عنوان دارنده پایان‌نامه ارشد برتر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha