شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان

حوزه/مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت به نقل از روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در مراسمی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، در شهر رشت برگزار شد، با قدردانی از حجت‌الاسلام اسلامی نژاد، حجت‌الاسلام عادلی به‌عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان معرفی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در این مراسم به جایگاه امام جمعه در روند بررسی مسائل و مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: امامان جمعه پل بین مردم و مسئولان هستند و با انعکاس مسائل مردم به مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی با تأکید بر اینکه اظهارات ائمه جمعه باید سرفصل عملکرد مسئولان قرار گیرد، افزود: به همین دلیل امامان جمعه نیز باید به همه مسائل جامعه اشراف داشته باشند.

وی گفت: دشمنان پیوسته ائمه جمعه را مورد هجمه قرار می‌دهند که این نشان‌دهنده ترس آن‌ها از جایگاه نماز جمعه در نظام است.

امام جمعه رشت به وظایف مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اشاره کرد و افزود: تعامل با امامان جمعه و تقویت وحدت رویه بین آن‌ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای ارتقای جایگاه نماز جمعه از وظایف مدیر این شورا است.

حجت‌الاسلام رحمانی معاون اجرایی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از تحول در رویکرد شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خبر داد و گفت: این تحول در راستای حضور پرشور مردم به‌ویژه جوانان در نماز جمعه و تأثیرگذاری این تریبون در روند توسعه کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha