شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ امروز کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار نداشته و نباید در این شرایط سخت، مسئولان لحن ناامیدکننده نسبت به شرایط فعلی کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان اینکه جامعه و مردم نیازمند به خدمت گذاران مردمی و با ایمان هستند و گفت: امروز جامعه نیازمند به مسئولانی هست که به محرومان خدمت کند، برای خدا قدم بردارد و خالصانه برای عزت نظام، انقلاب و رفع محرومیت تلاش نماید.

دبیر شورای عالی حوزه با بیان اینکه امروز کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار نداشته و نباید در این شرایط سخت، مسئولان لحن ناامیدکننده نسبت به شرایط فعلی کشور داشته باشند، افزود: در این شرایط فعلی که مردم و کشور در انواع مشکلات قرار دارند، نباید مسئولان مردم را از فردا و آینده بهتر ناامید نمایند.

عضو خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی بر ایجاد تقویت و روحیه امید در جامعه از سوی مسئولان دارند؛ امید دادن باعث تقویت روحیه و مقاومت در برابر مشکلات شده و مردم بهتر می توانند از گرفتاری ها عبور کنند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: مسئولان باید در این شرایط سخت به مردم امید دهند تا مردم و کشور از این سخت ها به سلامت عبور کنند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha