شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی

حوزه/ فرمانده انتظامی خراسان رضوی بر اهمیت همرامی و پشتیبانی حوزه علمیه برای معنویت و معرفت افزایی پلیس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: روحانیت و حوزه علمیه مورد اعتماد مردم هستند و بی تردید نقش حوزه های علمیه در معنویت و معرفت افزایی پلیس، محوری و تعیین کننده است و در این رابطه با توجه به مشترک بودن دغدغه های حوزه علمیه و پلیس، خواستار پشتیبانی حوزه علمیه از نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: 74 درصد از شهروندان از خدمات نیروی انتظامی استفاده کرده و خوشبختانه رضایت کامل خود را از پلیس اعلام داشته اند.

وی افزود: به برکت وجود فرماندهی معظم کل قوا، نیروی انتظامی افتخاراتی را کسب کرده و البته تدابیر و تعابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ماموریت های نیروی انتظامی را به رسالتی خسیر و سنگین تبدیل کرده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به ماموریت های مختلف نیروی انتظامی و ارتباط آن با اقشار و افکار گوناگون در جامعه، گفت: حضور چند میلیونی زائران و گردشگران در طول سال در شهر مقدس مشهد موجب شده ماموریت پلیس خراسان رضوی سنگین تر شود.

تقوی اظهار کرد: روزانه 7 هزار تماس شهروندان با پلیس در مشهد برقرار می شود و 4 هزار ماموریت پلیسی نیز بر این اساس انجام می گردد که با توجه به این امر، می توان ادعا کرد که قریب به 100 هزار نفر در روز با پلیس در مشهد در ارتباط هستند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان سخنان خود به پایین بودن سطح جرایم در مشهد نسبت به دیگر نقاط کشور اشاره و خاطر نشان کرد: مردم باید عملکرد درست نیروی انتظامی را ببینند تا به نتیجه مورد نظر و اهداف عالی که داریم، برسیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    اگر پلیس در حوزه باشه الیی