شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد بر بررسی اقدامات چهل ساله دستگاه ها و شناسایی نقاط ضعفشان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد شامگاه شنبه، در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم نیاز است که دستگاه ها به فعالیت های چهل ساله خود نگاهی بیندازند و ببینند که در این سال ها چه اقدامات موثری انجام داده اند.

نماینده ولی فقیه در یزد افزود: زمانی که در اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه ها بازنگری انجام شود می توان نقاط ضعف را شناسایی و در ادامه راه با قدرت بیشتری نسبت به گذشته حرکت کرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال باید دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود، اضافه کرد: در این خصوص بهتر است با توجه به اینکه نسبت به آمارها از سوی مردم اعتماد چندانی وجود ندارد، از بیان آن برای مردم پرهیز شود.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه به بر ضرورت دشمن شناسی تاکید و عنوان کرد: مسئولان باید دشمن شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهند و بدانند که دشمن کجا و برای چه توطئه می کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن در این چهل با توطئه های مختلف در جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، گفت: به لطف و یاری خدای متعال تا کنون نتوانسته اند به هیچ یک از اهداف و توطئه های شومشان دست یابند.

امام جمعه یزد در پایان تصریح کرد: امروزه دشمن فروپاشی خانواده ها و اعتقادات دینی مردم را نشانه قرار گرفته است که باید مسئولان نسبت به این مباحث هوشیار باشند و از آن به راحتی عبور نکنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha