شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه سردارین

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از ساخت فیلم مستند «برادران سردار» با موضوع معرفی مدرسه علمیه سردارین خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در قزوین گفت: معرفی بزرگان و آثار و مدارس علمیه تاریخی نقش موثری در آشنایی نسل نوجوان و جوان با گذشته پرافتخار ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به این که استان قزوین دارای مدارس علمیه تاریخی است، اما متاسفانه مردم اطلاع چندانی از این آثار تاریخی ندارند، افزود: مدرسه علمیه سردارین که فاز اول آن پس از احیاء به بهره برداری رسیده یکی از مدارس قدیمی و بی نظیر از نظر سبک معماری است، لذا واحد رسانه ای حوزه قزوین کا تولید فیلم مستند «برادران سردار»  با موضوع معرفی مدرسه  سردارین را آغاز کرده و ان شاءالله از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: کار تصویربرداری از این مدرسه به مدت بیست روز در حال انجام بوده که امیدواریم این مستند اواسط اسفندماه سال جاری تدوین نهایی شود. همچنین عکس های بی نظیری از این مدرسه قدیمی در دوره های قبل تهیه و در این فیلم مستند نیز آز آنها به خوبی استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام افشار اضافه کرد:  در این فیلم مستند مصاحبه هایی با شخصیت های برجسته حوزه علمیه قزوین در رابطه با مدرسه سردارین انجام شده است.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین  در پایان خاطرنشان کرد:معرفی دیگر مدارس علمیه قزوین هم در صورت فراهم شدن منابع مالی جزو  برنامه های رسانه ای حوزه علمیه قزوین خواهد بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha