شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام همتیان

حوزه/ قائم مقام معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه گفت: امروز دشمن سناریوی غیرت زدایی و والدین ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است که در کنار همه هجمه هایی که نسبت به جوانان ایران اسلامی گسیل ساخته، نگاه ویژه ای به این دو موضوع دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد همتیان در نشست معاونین تهذیب مدارس علمیه قم اظهارداشت: ماهواره و شبکه های اجتماعی دو ابزار مورد استفاده غرب برای نفوذ درفکر و دل نسل جوان ما هستند تا هر چه بیشتر بتوانند آنان را از اعتقادات و ارزش های دینی و معرفتی دور بسازنند.

استاد اخلاق حوزه علمیه ادامه داد: تهی ساختن جوانان از غیرت دینی و معرفتی، حیاء زدایی، اختلاط بدون حد و مرز نامحرم، والدین ستیزی، رد کردن باید ها و نبایدها از جمله مسائلی است که دشمن نسبت به آنها برنامه ریزی جدی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین همتیان تصریح کرد: در طول این چهل سال دشمنان هرگز دست از هجمه ها ، دسیسه ها و نیرنگ ها برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب عزیز برنداشته اند، اما امروز فتنه های عظیمی در مقابل نظام و انقلاب ما صف آرایی کرده است و اگر نبود حضور مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی معلوم نبود امروز چه بر سر انقلاب و نظام می آوردند.

قائم مقام معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه ادامه داد: امروز حوزه های بابرکت و مقدس علمیه به واسطه نیروهای علمی و تحصیلی متعهد خود در برابر این شبهات ایستاده و همه مسئولین به ویژه دست اندرکاران حوزه های علمیه باید نگاه دغدغه مندی نسبت به وضعیت طلاب به ویژه طلاب جوان داشته باشند.

وی اظهارداشت: مدیران ، معاونین و اساتید مدارس باید نسبت به موضوع تهذیب و تربیت طلاب حساس باشند و با دغدغه ای که دارند نسبت به تعالی و رشد اخلاقی و معنوی طلاب سعی و تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha