شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سپیده سیر

حوزه/ مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان گفت: یکی از موضوعاتی که رسانه‌ها می‌بایست دنبال کنند با توجه به شرایطی که امروز دشمن و رسانه‌های دشمن در جهت ناامید سازی مردم هستند؛ امیدآفرینی در جامعه هست که باید توسط رسانه‌های جریان انقلاب دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سپیده سیر، پیش از ظهر امروز در نشست هم‌افزایی و هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه استان سمنان و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این استان با رسانه‌ها با عنوان «نقش رسانه در انقلاب اسلامی» که در دفتر خبرگزاری «حوزه» در استان سمنان برگزار شد، با اشاره به نقش‌های رسانه در انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که رسانه‌ها می‌بایست دنبال کنند با توجه به شرایطی که امروز دشمن و رسانه‌های دشمن در جهت ناامید سازی مردم هستند؛ امیدآفرینی در جامعه هست که باید توسط رسانه‌های جریان انقلاب دنبال شود.

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات و معضلات مردمی توسط رسانه‌ها از وظایف رسانه‌ها هست، تصریح کرد: در این راستا در خبرگزاری فارس نیز کارهایی انجام‌شده است و راه‌اندازی سامانه «فارس من» ازجمله اقدامات این رسانه در جهت پیگیری مشکلات و معضلات مردمی است و با راه‌اندازی این سامانه با پیگیری مشکلات مردم و آسیب‌هایی که وجود دارد به دنبال امیدآفرینی در جامعه هستیم.

وی با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط رسانه‌ها افزود: داشتن صداقت خبری و رعایت اصل امانت‌داری در راستای جلب اعتماد افکار عمومی می‌تواند نقش مهمی را در رسانه برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا کند.

خانم سیر، معرفی نخبگان، تولیدکنندگان و تأکید بر رویکرد اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های خبرگزاری فارس در راستای امیدآفرینی در جامعه اعلام کرد.

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش رو حاکم بر کشور و تلاش‌های دشمنان در جهت تضعیف جایگاه و ارکان انقلاب اسلامی، باید هم‌افزایی و همراهی مسئولان با رسانه‌های انقلابی بیش از گذشته شکل بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha