شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سازمان اسلامی در بریتانیا، نوانخانه ای برای غذادهی به بی خانمان ها تاسیس کرد

حوزه/ در تلاش برای خدمت به نیازمندان، سازمان اسلامی «دست مسلمان» نوانخانه ای را برای غذادهی به بی خانمان ها و فقرا در محله هاناسلو در لندن تاسیس کرد که روزانه دو وعده غذا به یکصد نفر می‌دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، در تلاش برای خدمت به نیازمندان باکرامت، سازمان «دست مسلمان» در بریتانیا یک نوانخانه غذادهی به فقرا راه اندازی کرده است. در این محل به بی خانمان ها و خانواده های کم درآمد در محله هاناسلو در لندن غذا رسانی می شود.

این پروژه جدید یک رستوران کوچک است که نهار و شام رایگان را به ترتیب در ساعات 12-2 بعد از ظهر و ساعات 6-8 شب آماده می سازد. این مکان در تمامی ایام هفته، دو بار در روز ظرفیت آماده سازی و سرو 100 وعده غذای گرم را به مردم دارد.

لاخته حسنین، مدیر دست مسلمان در کنفرانسی خبری در این باره گفته است: ما نمی توانیم سختی هایی را که مردم به طور روزمره باید با آن ها دست و پنجه نرم کنند نادیده بگیریم. سازمان دست مسلمان از سال 2012 تاکنون برای مبارزه معضل فقر، استثمار و محرومیت در انگلستان تلاش کرده است.

به گفته سازمان دست مسلمان، مطالعات نشان می دهد که تا چهار میلیون بزرگسال و کودکان در انگلستان در معرض خطر گرسنگی قرار دارند.

یک چهارم جمعیت محله هاناسلو در لندن در فقر زندگی می کنند و در سال 2014، نزدیک به  12 هزار کودک در خانواده های کم درآمد بزرگ می شوند.

در بریتانیا هم اکنون 300 هزار نفر بی خانمان هستند یعنی از هر 200 نفر، یک نفر کارتن خواب است.

 

گفتنی است این سازمان اسلامی در سال 1993 تاسیس شده و یک آژانس بین المللی کمک رسانی می باشد. این خیریه به ثبت رسیده اسلامی در بریتانیا بیشتر در راستای امدادرسانی های اضطراری و مبارزه با ریشه فقر در جامعه انگلستان و جهان فعالیت دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha