شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: در سال های گذشته تصاویر ماندگار و همچنین خاطرات و دلنوشته هایی از حضور آحاد مردم در حماسه نهم دی جمع آوری شده که به زودی در مجموعه ای به چاپ خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، عصر امروز در نشست فرماندهان پایگاه های بسیج مدارس علمیه قزوین، ضمن تاسف ارتحال فقیه عالیقدر مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی و حادثه دردناک تصادف اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران، به برنامه های دهه بصیرت اشاره کرد و گفت: حماسه نهم دی به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند که این روز را کمرنگ کنند، ولی امسال ملت ایران با لبیک به ندای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، نه تنها حماسه نهم دی را ، بلکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را باشکوهتر از سال های گذشته برپا خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین اظهار کرد: شما فرماندهان پایگاه های بسیج مدارس علمیه قزوین نیز باید در فضا سازی این روز بزرگ تلاش کنید.

وی اضافه کرد: در سال های گذشته تصاویر ماندگار و همچنین خاطرات و دلنوشته هایی از حضور آحاد مردم در حماسه نهم دی جمع آوری شده که به زودی در مجموعه ای به چاپ خواهد رسید.

حجت الاسلام مصطفایی همچنین از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در رابطه با حماسه نهم دی در تمام مدارس علمیه استان قزوین خبرداد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha