شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران - حجت الاسلام محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت:در فتنه ۸۸ سفارت انگلیس یکی از مراکز اصلی حمایت از فتنه گران بود و این در حالی بود که برخی مقامات غربی صراحتا اعلام کردند درب‌های سفارت ما به روی اغتشاش گران باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز ( هفتم دی ماه) تهران ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و اشاره به اغتشاشات سال 88 اظهارداشت: مجموعه رخدادهای فتنه 88 نشان داد که استکبار جهانی ارزشهای انقلابی ملت ایران را هدف گرفته اند.

وی افزود: آنچه می توانست این فتنه را خاموش کند، حضور پرصلابت ملت ایران بود که ۹ دی باطل السحر تمام این فتنه ها بود که با حضور خود خط بطلان بر سیاست ها و اهداف استکبار و ایادی داخلی آنها کشیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه تا زمانی که انقلاب اسلامی بر روی اصول خود ایستاده است، فتنه تمام نخواهد شد، گفت: جای تاسف است که برخی امروز به جای اینکه فتنه را محکوم کنند، شعار رفع حصر سران فتنه را می دهند.

وی با تاکید بر اینکه روشنگری در فضای رسانه ای و فضای مجازی رسالتی است که بر دوش همه دلسوزان انقلاب است، تصریح کرد: امسال در روز ۹ دی در سراسر کشور تجمع انقلابی ملت ایران برگزار خواهد شد و در تهران در میدان امام حسین(ع) راس ساعت 10 صبح شاهد گام های استوار مردم انقلابی تهران خواهیم بود که ایستادگی خود در برابر استکبار و نفوذی های داخلی را به نمایش خواهد گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود، افزود: ملت ایران با حضور خود نشان خواهد داد که فریب عمر و عاص ها و ابوموسی اشعری های زمان را نخواهد خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از همه مردم تهران دعوت می کنم که با حضور در این مراسم نشان دهند که همان مردم تهران در سال 88 هستند که با تمام قوا در دهان استکبار کوبیدند و امروز هم از انقلاب پاسداری می کنند.

وی با بیان اینکه ۹ دی جلوه ای از صلابت مردم در برابر فتنه گران و اربابان آنها بود، اظهارداشت: 9 دی روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه ای ماندگار در کارنامه ملت مقاوم و صبور ایران است و جلوه ای از صلابت مردم در برابر فتنه گران و اربابان آنها بود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha