شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ابوترابی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به این که امروز شیوه نفوذ دشمن تغییر کرده است، تصریح کرد: دشمنان به این نکته اذعان دارند که بهترین راه نفوذ، نفوذ در فرهنگ، سیاست و اقتصاد است و می توانند برنامه ها و توطئه های شوم خود را اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در ویژه برنامه حماسه نهم دی در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین گفت: امروزه با توجه به رشد فکری و آگاهی عمومی ملت های جهان نفوذ و سلطه و لشکر کشی های نظامی به آسانی امکان پذیر نیست و در صورت اجرایی شدن آن هزینه هایی بالایی در برخواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که امروز شیوه نفوذ دشمن تغییر کرده است، تصریح کرد: دشمنان به این نکته اذعان دارند که بهترین راه نفوذ، نفوذ در فرهنگ، سیاست و اقتصاد است و می توانند برنامه ها و توطئه های شوم خود را اجرایی کنند. آنان می خواهند ارزش های مورد پسند خود را، ارزش های مترقی جلوه داده تا بتوانند آن را جایگزین معیارهای بومی و ملی ملت ها کنند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی، بیان داشت: در حماسه نهم دی، بصیرت ملت ایران و همچنین پیوند محکم مردم با نظام و رهبری به خوبی به اثبات رسید. دشمنان به خیال خام خود می خواستند با ایجاد آشوب و درگیری و اغتشاشات خیابانی بتوانند ملت را از اصل نظام و ارزش های متعالی اسلام جدا کنند، ولی شکست مفتضحانه ای دریافت کردند و پیروزی و عزت برای نظام اسلامی رقم زده شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد بیان کرد: حماسه نهم دی با همت و غیرت مردم و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد. در این روز فراموش نشدنی مردم مسلمان ایران نشان داداند که همیشه پشتیبان نظام و ولایت بوده و اجازه دخالت هیچ بیگانه ای به این کشور مقتدر را نخواهند داد.

وی اظهار کرد: دشمنان این ملت با حضور میلیونی مردم در حماسه نهم دی، نقشه ها و اهداف شوم خود را نقش برآب شده دیدند و متوجه شدند که باید به این کشور به چشم احترام نگریست.

امام جمعه موقت تهران در پایان از آحاد ملت ایران برای حضور در مراسم باشکوه حماسه نهم دی دعوت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha