شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین، درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و وی را یکی از ستون های علم و اجتهاد خواند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین، درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و وی را یکی از ستون های علم و اجتهاد خواند.

آیت الله غریفی طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در منطقه قفول منامه اشاره کرد: با درگذشت آیت الله شاهرودی مذهب شیعه و حوزه های علمیه یکی از ستون های علم، اجتهاد و فقاهت را از دست داد.

ایشان تصریح کرد: درگذشت این فقیه بزرگ و متفکر برجسته خسارت سنگینی بود. آیت الله شاهرودی عالمی عامل، صادق و مخلص و الگویی بود که ارزش ها را به تصویر کشید و تمام وجود خود را در راه خدمت به اسلام بخشید و منادی محبت، تقریب و مدارا بود.

آیت الله شارودی یکی از بارزترین شاگردان آیت الله شهید محمد باقر صدر بود

آیت الله غریی در سخنان خود اشاره کرد: آیت الله شارودی یکی از بارزترین شاگردان آیت الله شهید محمد باقر صدر و از مقربین و معتمدین ایشان و استاد برجسته حوزه بود که به دست علما و فضلای بزرگی فارغ التحصیل شد.

وی ادامه داد: آیت الله شاهرودی در قله علم، فرهنگ و معرفت و دارای پژوهش های علمی تخصصی و آثار فکری بود و مطالعات اجتهادی نزدیک با واقعیت های معاصر داشت.

آیت الله غریفی این مصیبت را به امام زمان (عج)، مراجع عظام، تمامی حوزه های علمیه و خانواده وی تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha