شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام زائری

حوزه/ حجت الاسلام زائری گفت: عده‌ای دور مانده از نور ولایت و رهبری در داخل کشور که در بدنه نظام هم بودند، به تضعیف آرمان‌های انقلاب روی آوردند و برای کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هزینه سازی کردند. امروز هم بخش زیادی از مشکلات جامعه اعم از تحریم‌های اقتصادی وتورم ناشی از آثار فتنه ۸۸ است.

حجت الاسلام وحید زائری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با اشاره به آیه ۱۰۳ سوره آل عمران گفت: همان‌گونه که خدای متعال در قرآن کریم فرموده است، وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ، هر زمان مردم ایران در کنار هم بودند فتنه‌ها راخاموش کرده و انقلاب را سربلند کردند.

وی ادامه داد: قریب به نه سال است، دی ماه تداعی کننده‌ی صحنه‌های اجتماعات مردمی فارغ از هر نوع نگاه و استراتژی سیاسی و جناح‌بندی حزبی برای صیانت از کیان انقلاب اسلامی است که مردم برای دفاع از انقلاب به میدان می‌آیند و از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم تکاب افزود: در سال ۸۸ علی‌رغم اینکه رهبر انقلاب به افرادی که ادعای تقلب در انتخابات را داشتند، اعلام کردند مستندات خود را بیاورند، نه تنها هیچ سند و مدرکی ارائه ندادند، بلکه به آشوب و هنجارشکنی ادامه داده و خط قرمزهای انقلاب را زیر پا گذاشتند.

وی اضافه کرد: آنهایی که در فتنه ۸۸ سردمداری کرده و مردم را به اغتشاشات دعوت می‌کردند از طریق استکبار جهانی و آمریکا حمایت می‌شدند و این را می‌توان در شعارهای این افراد  مشاهده کرد.
 

حجت الاسلام زائری بیان داشت: در سال ۸۸ عده‌ای فرمایشات رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حفظ وحدت و همدلی در خطبه‌های نماز جمعه را نادیده گرفته و کام ملت ایران را از حضور ۸۵ در صدی در انتخابات که اوج جمهوریت نظام ایران اسلامی را به منصه‌ی ظهور رساند، به تلخی فرو بردند.

وی تاکید کرد: اقدامات و حرکات آگاهانه و ناآگاهانه عناصر داخلی، خوشحالی بیگانگان را فراهم کرد و موجب تنش‌های داخلی شده و دشمنان انقلاب را در دشمنی خود جری‌تر کرد.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم ( ص ) تکاب تصریح کرد: عده‌ای دور مانده از نور ولایت و رهبری در داخل کشور که در بدنه نظام هم بودند، به تضعیف آرمان‌های انقلاب روی آوردند و برای کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هزینه سازی کردند. امروز هم بخش زیادی از مشکلات جامعه اعم از تحریم‌های اقتصادی و تورم ناشی از آثار فتنه ۸۸ است.

حجت الاسلام زائری ادادمه داد: کاهش سرمایه‌گذاری خارجی در کشور و عدم همکاری بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی دنیا ا دیگر خسارت‌های عظیم مالی فتنه ۸۸ بود که هم اکنون نیز اقتصاد کشور را گرفتار است.

وی افزود: به واسطه‌ی فتنه‌ی ۸ ماهه، گروهک‌هایی مانند منافقین جان دوباره گرفتند و خسارت‌های عظیمی به کشور تحمیل کرده و دشمن را نسبت به دشمنی خود امیدوار کردند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم تکاب اضافه کرد: غربی‌ها به این نکته پی برده بودند که الگو شدن ایران در منطقه برای آن‌ها خطر آفرین است، لذا با ایجاد این تنش کشور را درگیر فتنه و آشوب‌های داخلی کردند که در این ماجراها نقش خواصی که به قانون اساسی کشور پایبند نبودند، مشهود بود.

وی در پایان گفت: در سال ۸۸ باز هم ملت ایران بصیرت دینی خود را به منصه ظهور رساند و در نهم دی ماه بار دیگر حماسه‌ای را خلق کرد و با ولایت و رهبری میثاقی دوباره بست و نسخه فتنه را با حرکت خروشان و انقلابی خود پیچید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha