شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مظفر

حوزه/عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه رهبر عزیز انقلاب در همان زمان با فتنه گران جلسه گذاشت و برای ختم این موضوعات نظرشان را خواست، گفت: وقتی معظم له حرف های آنها را شنید و دید مطالبات به حقی ندارند، فرمودند «من احساس کردم همانطور که زمان امام می خواستند از امام باج بگیرند و امام باج نداد، الان هم می خواهند باج بگیرند و من هم به آنها باج نخواهم داد».

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از بیرجند، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در همایش نُه دی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک پدیده بی نظیر در دنیای معاصر بود و مبانی فکری و اعتقادی انقلاب در هماورد فرهنگ و تمدن منحط لیبرالیسم و سوسیالیسم و کمونیست در شرق قرار گرفت و فرهنگ و تمدن نوینی را در فراروی انسان های عالم قرار داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی بند ناف سلطه گران از منافع این ملت را قطع کرد و یک نظام الهی و ولایی را در ایران اسلامی محقق کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه چنین ویژگی هایی باعث شد که تمام دشمنی های سلطه گران علیه ما بسیج شود، عنوان کرد: نظام سلطه با بکارگیری همه اذناب و شیاطین عالم، علیه انقلاب ما وارد کارزار شد تا این انقلاب را زمین بزند.

مظفر یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی را بر ما وارد کردند و بیش از 200 هزار گل از گلستان ای ملت چیدند و حدود 800 هزار جانباز تقدیم انقلاب شد.

وی متذکر شد: در این سال ها مردم در تنگنا قرار گرفتند اما دشمنان دست از سر این ملت و کشور برنداشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان هرسال ميلياردها دلار بودجه علیه این انقلاب و برای براندازی هزینه می کنند، گفت: هرچند وقت کشورهای عرب منطقه را برای ماموریت های خود به خدمت گرفته اند و چند سالی است که برنامه فروپاشی ایران از درون را برنامه ریزی کردند.

مظفر گفت: اکنون که این انقلاب 40 سال از عمرش می گذرد با پشتوانه آموزه های وحیانی و امام عزیز و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این انقلاب همچنان به کوری چشم دشمنان و بدخواهان استوار باقی مانده است.

وی اضافه کرد: نهال انقلاب به یاری خون شهیدان به درخت تنومندی تبدیل شده است و آنچنان این نهال انقلاب قدرتمند و با عزت و اقتدار شده که ایران حقیر گذشته را به ایرانی عزیز تبدیل کرده و موجب خشم و غضب دشمنان گردیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه یادآور شد: یکی از رویدادهای تلخی که برما تحمیل کردند فتنه سال 88 بود، شاید برخی فکر کنند فقط یک مناظره انتخاباتی دلیل آن بوده است، درحالی که اگر بررسی دقیقی صورت بگیرد و به ادعاهای آنان که در آشوب ها بودند دقت شود متوجه می شوید انتخابات بهانه بود بلکه اصل نظام نشانه بود.

مظفر با اشاره به اینکه تحرکات سال 88 به سرعت تغییر ماهیت پیدا کرد و تبدیل به یک اقدام براندازانه شد، بیان داشت: در آن سال به اعتقادات مذهبی مردم توهین و تمسخر شد، تجمعات غیرقانونی برگزار گردید، نیروهای انقلاب را به کف خیابان کشاندند، با منافقین و ضدانقلاب هم صدا و گوش به فرمان خارج از مرزها شدند.

وی ضمن یادآوری اینکه پرچم ها و بیرق های عزاداری را به آتش کشیدند، اضافه کرد: کانون های فکری در سراسر دنیا فعال شدند و برای تضعیف این انقلاب و برای براندازی دستگاه های مختلف جاسوسی با هم همکاری کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دفاتر خاص بین المللی برای براندازی در دبی، لندن و دیگر نقاط به راه افتاد و حتی در کاخ سفید جلسه ویژه ایران تشکیل شد و اعضای مترود انقلاب در آن جلسه حضور پیدا می کردند.

مظفر در خصوص اظهار نظر سیاسیون و مخالفان جمهوری اسلامی ایران درمورد اغتشاشات سال 88، مطرح کرد: سناتور «مک کین» اعلام کرد «با جنبش سبز ایران را نابود می کنیم»، «شیمون پرز» اسرائیلی نیز گفت «جنبش سبز به نمایندگی از ما در ایران فعال است».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان روی موضوعات مختلفی برای به نتیجه رسیدن این فتنه حساب باز کرده بودند، گفت: آنها تصور می کردند نسل جدید نسبت به انقلاب حساسیت ندارند و تحلیل کردند که این نسل با فتنه گران همراه می شود، همچنین تحلیل دیگرشان این بود که نسل قدیم هم از انقلاب خسته شدند و شکم هایشان گرسنه است و آماده برای براندازی هستند. اما غافل از این بودند که ملت ثابت کرده آنجایی که نیاز است حتی حاضرند از جانشان برای انقلاب بگذارند.

وی با اشاره به اینکه رهبر عزیز انقلاب در همان زمان با فتنه گران جلسه گذاشت و برای ختم این موضوعات نظرشان را خواست، گفت: وقتی معظم له حرف های آنها را شنید و دید مطالبات به حقی ندارند، فرمودند «من احساس کردم همانطور که زمان امام می خواستند از امام باج بگیرند و امام باج نداد، الان هم می خواهند باج بگیرند و من هم به آنها باج نخواهم داد».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تبیین کرد: ملت بعد از فرمایش امام و رهبرشان به خیابان ها ریختند و سیل جمعیت طومار فتنه گران را در هم پیچیده و تمام ایران به پا خواست و مدافع ارزش ها شد.

مظفر تاکید کرد: این ملت بزرگ، فتنه را تبدیل به یک فرصت کرد و نشان داد که هرگز به خون شهیدان پشت نمی کند و درواقع ملت یوم الفصل شد و حق را از باطل جدا کرد.

وی با بیان اینکه سوالی همواره مطرح است، گفت: آیا در ماهیت این انقلاب است که خواص تغییر چهره می دهند، یعنی چگونه می شود که این خواص از انقلاب فاصله بگیرند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش بیان داشت: مسئله فتنه و فتنه گری ریشه تاریخی دارد، حتی ریشه مربوط به اسلام و پیامبران هم نبوده است، پیامبر اسلام(ص) برای کسانی که در جاهلیت بودند تلاش کرد و برایشان منزلت قائل شد اما فتنه ها آن زمان هم توسط یاران ایشان وجود داشت.

مظفر تبیین کرد: کسانی ممکن است در زمان رسول الله(ص) با او بوده اند اما اشخاص همیشه نمی توانند معیار حق باشند بلکه باید شخصیت ها را با حق بسنجیم، نه اینکه حق را با شخصیت ها بسنجیم.

وی با بیان اینکه اشتباه دیگر از برداشت امامت مسلمین است، گفت: تخلف از دستورات رسول خدا جرم و گناه است و تخلف از جانشین او هم جرم و گناه است؛ چراکه جانشین را هم او از جانب خداوند تعیین کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: دوران رهبری امام خامنه ای به مراتب سخت تر از دوران رهبری امام(ره) است، همانگونه که دوران رهبری حضرت علی(ع) به مراتب سخت تر از دوران پیامبر بود چراکه در این دوران کسی جرأت نمی کرد حرفی بزند.

مظفر اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام ما یکی به برکت رهبری است و دیگری به واسطه حضور مردمی است که از ملت رسول خدا وفادارتر هستند.

وی با بیان اینکه ما بمب های هسته ای نمی خواهیم، چراکه بمب هسته‌ای ما شما مردم هستید، خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم هر هروز در توطئه هستیم و باید بصیرت خود را بالا ببریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اقتدار این نظام باعث شد که دشمنان ما سرافکنده تر از گذشته باشند و ان شاءالله در سایه حضور شما مردم همیشه در صحنه وعده خدا دوباره در 22 بهمن خلق می شود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha